Рекомендації для вчителя щодо роботи з обдарованою дитиною:
скласти план роботи з обдарованими учнями (різноманітні форми, методи, способи, що активізують пізнавальну, творчу активність);
сприяти розвитку пізнавальних інтересів, творчої спрямованості особистості учня, використовувати різні методи і способи ділові ігри, семінари, круглі столи, конференції, наочні тижні, олімпіади, факультативи, конкурси стінгазет тощо;
організувати індивідуальні та групові бесіди, диспути;
здійснювати психолого-педагогічне спостереження за здібностями учнів (результати фіксувати в індивідуальних картках);
постійно працювати над вихованням почуттів дітей, особливо обдарованих, вразливих і чутливих до всього, що стосується «Я»;
допомагати дітям виробити адекватну Я-концепцію і самооцінку, розвивати емпатію;
скеровувати енергію і творчість обдарованих дітей у потрібне русло, щоб їх праця приносила користь;
у роботі використовувати дослідницький метод, це активізує їхню роботу;
розвивати здібності дітей, широко використовувати метод самостійного набуття знань, заохочувати дітей, це їх стимулює, намагатися підтримувати неординарність та творчість дітей;
тісно співпрацювати з батьками обдарованих дітей, щоб розвинути здібності кожної дитини.
Коментарi