Рекомендації для вчителя щодо роботи з обдарованою дитиною:

скласти план роботи з обдарованими учнями (різноманітні форми, методи, способи, що активізують пізнавальну, творчу активність);

сприяти розвитку пізнавальних інтересів, творчої спрямованості особистості учня, використовувати різні методи і способи ділові ігри, семінари, круглі столи, конференції, наочні тижні, олімпіади, факультативи, конкурси стінгазет тощо;

організувати індивідуальні та групові бесіди, диспути;

здійснювати психолого-педагогічне спостереження за здібностями учнів (результати фіксувати в індивідуальних картках);

постійно працювати над вихованням почуттів дітей, особливо обдарованих, вразливих і чутливих до всього, що стосується «Я»;

допомагати дітям виробити адекватну Я-концепцію і самооцінку, розвивати емпатію;

скеровувати енергію і творчість обдарованих дітей у потрібне русло, щоб їх праця приносила користь;

у роботі використовувати дослідницький метод, це активізує їхню роботу;

розвивати здібності дітей, широко використовувати метод самостійного набуття знань, заохочувати дітей, це їх стимулює, намагатися підтримувати неординарність та творчість дітей;

тісно співпрацювати з батьками обдарованих дітей, щоб розвинути здібності кожної дитини.

Кiлькiсть переглядiв: 394

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.